If it is not explicitly told in following recipe, setting up services are described for Ubuntu 20.04 server, but applications are described for Xubuntu 20.04 workstation. If you use different Ubuntu version or Linux distribution, settings as well as content, names and places of configuration files may be different!
Got it.

13. Programmatūras dizaina raksti

Pārskatsiet prezentācija Programmatūras dizaina raksti

Uzdevumi

  1. Pārskatiet pakotni jtm.activity13
  2. Implementējiet Krokodilu spēlei nepieciešamās nodarbības un metodes.
  3. CrocodileGame satur 2D dēli ar šūnām un krokodilu sarakstu.
    Sistēmas dizainu skatiet pakotnes failā CrocodileGame.png.

Spēles dēlis jau ir implementēts, un tā dizainu nevajag mainīt!

1. uzdevums

  1. Implementējiet Crocodile saskarni ar divām dažādām klasēm CrocodileSimple un CrocodileGreedy
    1. CrocodileSimple MoveStrategy ir jāimplementē klasē MoveSimple
    2. CrocodileGreedy MoveStrategy ir jāimplementē klasē MoveGreedy
  2. Ja nepieciešams, pievienojiet papildu metodes (piemēram, seterus) CrocodileSimple un CrocodileGreedy klasēm.

Krokodili tiek novietoti lauka augšējā kreisajā stūrī, ja dēlī ir tikai viena šūna,
nevienam krokodilam vispār nav jākustas, bet konfektes var ēst, ja tāda ir.

MoveSimple stratēģija aptver tikai tāfeles pirmo rindu un pēdējo kolonnu. piem.

⇾⇾⇾
  ↓
  ↓

MoveGreedy stratēģija aptver visas dēļa šūnas un krokodils noēd visas konfektes.
Kustība vienmēr sākas un beidzas uz X ass, piem.

⇾⇾⇾
⇽⇽⇽
⇾⇾⇾

Ja dēlī ir pāra rindu skaits, rijīgais krokodils pa pēdējo rindu iet divas reizes:

⇾⇾⇾
⇽⇽⇽
⇾⇾⇾
⇆⇆⇆

Spēļu panelim ir šādas derīgas šūnu vērtības:

○ — tukša šūna
● — šūna ar konfektēm
◎ — šūna ar krokodila pēdu

kad krokodils nokļūst šūnā ar konfekti ●, tas ēd šo konfekti
Kad krokodils atstāj šūnu, tas atstāj pēdas šūnā ◎

2. uzdevums

  1. CrocodileGame ir veidota, izmantojot factory klasi GameFactory, kurai ir
    setBoard(Board board) un addCrocodile(String crocodileType) metodes.

  2. Implementējiet setBoard(Board Board) un addCrocodile(String crocodileType) metodes
    lai izveidotu CrocodileGame ar slinko inicializēšanu.

Papildu informācija


  

Created by Valdis Vītoliņš on 2024-04-29 18:46
Last modified by Valdis Vītoliņš on 2024-12-04 14:43
 
Xwiki Powered
Creative Commons Attribution 3.0 Unported License