13. Programmatūras dizaina raksti
Pārskatsiet prezentācija Programmatūras dizaina raksti
Uzdevumi
- Pārskatiet pakotni jtm.activity13
- Implementējiet Krokodilu spēlei nepieciešamās nodarbības un metodes.
CrocodileGame satur 2D dēli ar šūnām un krokodilu sarakstu.
Sistēmas dizainu skatiet pakotnes failā CrocodileGame.png.
1. uzdevums
- Implementējiet Crocodile saskarni ar divām dažādām klasēm CrocodileSimple un CrocodileGreedy
- CrocodileSimple MoveStrategy ir jāimplementē klasē MoveSimple
- CrocodileGreedy MoveStrategy ir jāimplementē klasē MoveGreedy
- Ja nepieciešams, pievienojiet papildu metodes (piemēram, seterus) CrocodileSimple un CrocodileGreedy klasēm.
Krokodili tiek novietoti lauka augšējā kreisajā stūrī, ja dēlī ir tikai viena šūna,
nevienam krokodilam vispār nav jākustas, bet konfektes var ēst, ja tāda ir.
MoveSimple stratēģija aptver tikai tāfeles pirmo rindu un pēdējo kolonnu. piem.
↓
↓
MoveGreedy stratēģija aptver visas dēļa šūnas un krokodils noēd visas konfektes.
Kustība vienmēr sākas un beidzas uz X ass, piem.
⇽⇽⇽
⇾⇾⇾
Ja dēlī ir pāra rindu skaits, rijīgais krokodils pa pēdējo rindu iet divas reizes:
⇽⇽⇽
⇾⇾⇾
⇆⇆⇆
Spēļu panelim ir šādas derīgas šūnu vērtības:
○ — tukša šūna
● — šūna ar konfektēm
◎ — šūna ar krokodila pēdu
kad krokodils nokļūst šūnā ar konfekti ●, tas ēd šo konfekti
Kad krokodils atstāj šūnu, tas atstāj pēdas šūnā ◎
2. uzdevums
CrocodileGame ir veidota, izmantojot factory klasi GameFactory, kurai ir
setBoard(Board board) un addCrocodile(String crocodileType) metodes.Implementējiet setBoard(Board Board) un addCrocodile(String crocodileType) metodes
lai izveidotu CrocodileGame ar slinko inicializēšanu.