Robota misijas

LegoLogo.png

Saturs

DURVJU ATVĒRŠANA

Nepieciešamais rezultāts
Durvīm jābūt pietiekami atvērtām, lai tiesnesis to varētu pamanīt.
mis1.png 

Nepieciešamās metodes:
Rokturim jābūt nolaistam uz leju.

Punkti: 15

CLOUD ACCESS

Nepieciešamais rezultāts
SD karte ir augšā (paņemta)
Atslēga tiek ievietota mākonī

mis21.png 

Punkti: 30

KOMUNICĒŠANAS MĀCĪBA

Nepieciešamais rezultāts
Zināšanas un prasmes (cilpa) nepieskaras Sabiedriskajam modelim

mis22.png 

Nepieciešamās metodes:
Nav prasību

Punkti: 25

ROBOTA SACENSĪBAS

 
Nepieciešamais rezultāts
Robots tiek ievietots norādītajā vietā.
Cilpa nepieskaras robota rokai.

mis4.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Neviens komandas objekts nepieskaras robota ievietošanā.
Loks tiek atlaists, kad slīdnis to atlaiž (slīdņa kustības dēļ)

Punkti/Ievietots: 25 Punkti/Ievietots + Cilpa: 55
(Iespējamais rezultāts= 25 vai 55)

LIETO PAREIZĀS MAŅAS

Nepieciešamais rezultāts
Cilpa nepieskaras modelim

mis5.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Cilpa tiek atlaista, kad slīdnis to atlaiž (dēļ slīdņa kustības)

Punkti: 40

DOMĀ ĀRPUS KASTES (RĀMJA)

Nepieciešamais rezultāts
Idejas modelis nepieskaras kastes modelim
Ja ideja nepieskaras modelim, tad spuldze ir vēsta augšup

mis6.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Kastes modelis nekad nebūs Bāzē.

Punkti/Idejas modelis ārā, uz leju: 25
Punkti/ Idejas modelis ārā, uz augšu: 40

(Iespējamais rezultāts= 25 vai 40)

ATTĀLINĀTA MĀCĪŠANĀS

Nepieciešamais rezultāts
Tiesnesim jāpamana, ka robots pavelk slīdni uz rietumiem.

mis7.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav

Punkti: 40

MEKLĒTĀJS

Nepieciešamais rezultāts
Krāsainais ritenis ir pagriezies vienu reizi
Ja krāsa parādās baltajā rāmī, tam piederošā cilpa nepieskaras modelim
Ja 2 krāsas parādās baltajā aplī, tad paliekošās krāsas loks nepieskaras modelim
Abām neizvēlētajām cilpām jābūt pie modeļa, modeļa caurumos.

mis8.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nekas nedrīkst likt krāsu ritenim griezties, izņemto slīdnis, kuru stumj

Punkti/slīdnis: 15
Punkti/Slīdnis + Cilpa: 60
(Iespējamais rezultāts= 15 vai 60)

SPORTS

Nepieciešamais rezultāts
Bumba pieskaras vārtiem.

mis9.png 

Nepieciešamās metodes:
Robots šauj bumbu vārtos no šaušanas līnijas uz rietumiem/austrumiem.
Punkti/Izdarīts „šāviens”: 30 Punkti/Šāviens + vārti: 60 (Iespējamais rezultāts= 30 vai 60) 

APGRIEZTĀ INŽENIERIJA

Nepieciešamais rezultāts
Tavs grozs ir bāzē
Tu uzbūvē identisku modeli tam, ko otra komanda ir ielikusi grozā. Savienojumiem jābūt vienādiem, bet rotācijas - ja ir tuvu, ir labi.

mis101.png mis102.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.

Punkti/Grozs: 30 Punkti/Grozs + Modelis: 45
(Iespējamais rezultāts= 30 vai 45) 

PIELĀGOTIES MAINĪGIEM APSTĀKĻIEM

Nepieciešamais rezultāts
Modelis rotē pretēji pulksteņa rādītāja virzienam 90 gr. no sākuma pozīcijas.

mis11.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.

Punkti: 15

MĀCĪBA

Nepieciešamais rezultāts
Abi cilvēki pievienoti modelim, kuru tu uztaisīji, kā vēlies. Modelis attēlo sasniegumus, prasmes, karjeru, vai hobiju, to, kas nozīmē daudz tavai komandai.
Modelis pieskaras baltajam aplim apkārt laukumam
Modelis nav bāzē
Saistīt misijas modeļus nav atļauts (39. noteikums), bet var būt izņēmums
Modeļi var būt vienkārši vai sarežģīti, primitīvi vai reāli.

mis12.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.

Punkti/Modelis: 20 Punkti/Modelis pieskaras Riņķim: 35
(Iespējamais rezultāts= 20 vai 35)

IESLĒGŠANA

Nepieciešamais rezultāts
Dzeltenā sekcija pārvietota uz dienvidiem
Ciparnīca, pašsaprotami, pulksteņrādītāja virzienā no sākuma pozīcijas. Skaties punktu diagrammu.

mis13.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Robots griezīs spirāli, kā rezultātā rādītājs griezīsies.
Starp jebkuriem diviem startiem/restart , spirāle var pagriezties pa 180 grādiem maksimums. Tiesnesis var atcelt  jebkurus pagriezienus

Punkti/Engage: 20

Project-Based Learning Projekts – pamatu mācīšanās

Nepieciešamais rezultāts
Svari notur cilpas kā parādīts

mis14.png 

Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.

Punkti/1 Cilpa: 20
Punkti/Vairākas cilpas: 10 katra

(Iespējamais rezultāts= 0 vai 20 vai 30 vai 40 vai 50 vai 60 vai 70 vai 80 vai 90)
Soda punkti
Kravas pazaudēšana ir lielākais sods. 

SIF.pngeeagrants.pngOgresNovads.png


Created by Ieva Vītoliņa on 2014-12-13 17:58
Last modified by Ieva Vītoliņa on 2014-12-13 18:48
 
Xwiki Powered
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International