Robota misijas
Saturs
- DURVJU ATVĒRŠANA
- CLOUD ACCESS
- KOMUNICĒŠANAS MĀCĪBA
- ROBOTA SACENSĪBAS
- LIETO PAREIZĀS MAŅAS
- DOMĀ ĀRPUS KASTES (RĀMJA)
- ATTĀLINĀTA MĀCĪŠANĀS
- MEKLĒTĀJS
- SPORTS
- APGRIEZTĀ INŽENIERIJA
- PIELĀGOTIES MAINĪGIEM APSTĀKĻIEM
- MĀCĪBA
- IESLĒGŠANA
- Project-Based Learning Projekts – pamatu mācīšanās
DURVJU ATVĒRŠANA
Nepieciešamais rezultāts
Durvīm jābūt pietiekami atvērtām, lai tiesnesis to varētu pamanīt.
Nepieciešamās metodes:
Rokturim jābūt nolaistam uz leju.
Punkti: 15
CLOUD ACCESS
Nepieciešamais rezultāts
SD karte ir augšā (paņemta)
Atslēga tiek ievietota mākonī
Punkti: 30
KOMUNICĒŠANAS MĀCĪBA
Nepieciešamais rezultāts
Zināšanas un prasmes (cilpa) nepieskaras Sabiedriskajam modelim
Nepieciešamās metodes:
Nav prasību
Punkti: 25
ROBOTA SACENSĪBAS
Nepieciešamais rezultāts
Robots tiek ievietots norādītajā vietā.
Cilpa nepieskaras robota rokai.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Neviens komandas objekts nepieskaras robota ievietošanā.
Loks tiek atlaists, kad slīdnis to atlaiž (slīdņa kustības dēļ)
Punkti/Ievietots: 25 Punkti/Ievietots + Cilpa: 55
(Iespējamais rezultāts= 25 vai 55)
LIETO PAREIZĀS MAŅAS
Nepieciešamais rezultāts
Cilpa nepieskaras modelim
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Cilpa tiek atlaista, kad slīdnis to atlaiž (dēļ slīdņa kustības)
Punkti: 40
DOMĀ ĀRPUS KASTES (RĀMJA)
Nepieciešamais rezultāts
Idejas modelis nepieskaras kastes modelim
Ja ideja nepieskaras modelim, tad spuldze ir vēsta augšup
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Kastes modelis nekad nebūs Bāzē.
Punkti/Idejas modelis ārā, uz leju: 25
Punkti/ Idejas modelis ārā, uz augšu: 40
(Iespējamais rezultāts= 25 vai 40)
ATTĀLINĀTA MĀCĪŠANĀS
Nepieciešamais rezultāts
Tiesnesim jāpamana, ka robots pavelk slīdni uz rietumiem.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav
Punkti: 40
MEKLĒTĀJS
Nepieciešamais rezultāts
Krāsainais ritenis ir pagriezies vienu reizi
Ja krāsa parādās baltajā rāmī, tam piederošā cilpa nepieskaras modelim
Ja 2 krāsas parādās baltajā aplī, tad paliekošās krāsas loks nepieskaras modelim
Abām neizvēlētajām cilpām jābūt pie modeļa, modeļa caurumos.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nekas nedrīkst likt krāsu ritenim griezties, izņemto slīdnis, kuru stumj
Punkti/slīdnis: 15
Punkti/Slīdnis + Cilpa: 60
(Iespējamais rezultāts= 15 vai 60)
SPORTS
Nepieciešamais rezultāts
Bumba pieskaras vārtiem.
Nepieciešamās metodes:
Robots šauj bumbu vārtos no šaušanas līnijas uz rietumiem/austrumiem.
Punkti/Izdarīts „šāviens”: 30 Punkti/Šāviens + vārti: 60 (Iespējamais rezultāts= 30 vai 60)
APGRIEZTĀ INŽENIERIJA
Nepieciešamais rezultāts
Tavs grozs ir bāzē
Tu uzbūvē identisku modeli tam, ko otra komanda ir ielikusi grozā. Savienojumiem jābūt vienādiem, bet rotācijas - ja ir tuvu, ir labi.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.
Punkti/Grozs: 30 Punkti/Grozs + Modelis: 45
(Iespējamais rezultāts= 30 vai 45)
PIELĀGOTIES MAINĪGIEM APSTĀKĻIEM
Nepieciešamais rezultāts
Modelis rotē pretēji pulksteņa rādītāja virzienam 90 gr. no sākuma pozīcijas.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.
Punkti: 15
MĀCĪBA
Nepieciešamais rezultāts
Abi cilvēki pievienoti modelim, kuru tu uztaisīji, kā vēlies. Modelis attēlo sasniegumus, prasmes, karjeru, vai hobiju, to, kas nozīmē daudz tavai komandai.
Modelis pieskaras baltajam aplim apkārt laukumam
Modelis nav bāzē
Saistīt misijas modeļus nav atļauts (39. noteikums), bet var būt izņēmums
Modeļi var būt vienkārši vai sarežģīti, primitīvi vai reāli.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.
Punkti/Modelis: 20 Punkti/Modelis pieskaras Riņķim: 35
(Iespējamais rezultāts= 20 vai 35)
IESLĒGŠANA
Nepieciešamais rezultāts
Dzeltenā sekcija pārvietota uz dienvidiem
Ciparnīca, pašsaprotami, pulksteņrādītāja virzienā no sākuma pozīcijas. Skaties punktu diagrammu.
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Robots griezīs spirāli, kā rezultātā rādītājs griezīsies.
Starp jebkuriem diviem startiem/restart , spirāle var pagriezties pa 180 grādiem maksimums. Tiesnesis var atcelt jebkurus pagriezienus
Punkti/Engage: 20
Project-Based Learning Projekts – pamatu mācīšanās
Nepieciešamais rezultāts
Svari notur cilpas kā parādīts
Nepieciešamās metodes un aizliegumi:
Nav.
Punkti/1 Cilpa: 20
Punkti/Vairākas cilpas: 10 katra
(Iespējamais rezultāts= 0 vai 20 vai 30 vai 40 vai 50 vai 60 vai 70 vai 80 vai 90)
Soda punkti
Kravas pazaudēšana ir lielākais sods.