Note, that this recipe is not updated long time and could be outdated!
Got it.

Openbravo organizācijas izveide

Must prepare before:  Openbravo kontu plāna imports

Must prepare further:  Grāmatvedības sākumiestatījumi

Openbravo organizatoriskā struktūra ir veidota kokā, kas sastāv no mītniekiem (tenants), klientiem un organizācijām.
Šeit ir aprakstīts, kā vienam klientam izveidot jaunu organizāciju.

  1. Izvēlas System Administrator lomu. Klikšķina uz saites Openbravo lapas kreisajā augšējā stūrī, sadaļā Sesijas opcijas laukā Loma izvēlas Klients1 Admin un spiež pogu OK.
  2. Aktivizē izvēlni Vispārējie iestatījumi- Uzņēmums (Organizācija)- Organizācijas sākumiestatījumi
  3. Ievada nepieciešamās organizācijas lauku vērtības:

    LauksVērtībaKomentāri
    OrganizācijaOrganizācija1
    Organizācijas tipsLegal with accounting
    Iekļaut grāmatvedību (neizvēlēts)
    Grāmatvedības fails- (atstāj tukšu)
    Organizācijas lietotājvārdsOrganizācija1User
    Mātes organizācija*

    Ja vēlas veidot organizāciju koku, norāda citu esošu organizāciju.

    ValūtaLatvian Lats
  4. Spiež pogu OK
  5. Pārliecinās, ka parādās ziņojums "Process veiksmīgi pabeigts".
  6. Izvēlas Vispārējie iestatījumi || Uzņēmums (Organizācija) || Organizācija
  7. Iezīmē Atļaut perioda kontroli un saglabā.

  
Tags Openbravo Darbības Uzstādīšana
Created by Valdis Vītoliņš on 2010-01-20 09:48
Last modified by Valdis Vītoliņš on 2021-04-13 14:29
 
Xwiki Powered
Creative Commons Attribution 3.0 Unported License